reklama

Mami, chcem byť dokonalá

Mala som tú možnosť spoznať sa s osobou, ktorá sa považuje za istú ikonu medzi rovesníkmi. Jej nevšedný vzľad nadchýna okolie. Nosí perly, obúva si vždy lodičky, nakoľko je fanatičkou elegancie. Doma má viac než 15 odtieňov rúžov z radu Yves Saint Laurent. Kabelka Michael Kors je samozrejmosťou. A ten obrovský šatník, ktorý sa otáča. Páni!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Obrovské hnedé oči, rázne lícne kosti, útla postava. Sem tam škrípe zubami od hladu. Jemne si hladí ruky z nudy. Usmieva sa kľudne aj nasilu niekoľko minút bez príčiny, a to len aby vytvorila umelý dojem šťastia. Vraj jej biele zuby sú skrytou dokonalosťou. Jedná sa o melancholika, takže veľa dôvodov na úsmev, tých úprimných, nemá. Najdôležitejšou ozdobou outfitu sú vždy šperky. Má ich neskutočné množstvo, starostlivo zamknuté v truhličke. Takmer všetky jej darovala matka, keď bola maličká. Neskôr umrela, preto to vníma ako jediné dedičstvo, ktoré stráži. Vyrástla so staršou sestrou a zatrpknutým otcom, ktorý ich nesmierne ľúbil. Už dávnejšie mi rozprávala o tom, ako túži byť známou. Prirovnáva to k dokonalosti. To jediné jej chýba. Sláva. Jej lesk, jej bieda. Tašky Ted Baker ju už nevedia spraviť tak naivne šťastnou. Jej priatelia dôverne poznajú jej "obal", no jej vnútro nikoho nezaujíma. Ja som trpezlivo počúvala. To, čo sa skrýva v mladom dievčati je takmer neskutočné. Tak naštrbené sebavedomie, žiadne ego, prázdno. Keď má depresie, vytiahne kreditku a ide nakupovať. Miluje vintage store v jej okolí. Poznajú ju tam, nakoľko je to jedna z "regulars". Fotky, na ktorých sa veselo usmieva, má v osobnej zložke v mobile. Denne si ich aspoň jeden krát prezrie aby si opätovne pripomenula, aká úžasná je. Jej tvár nemá jednu vrásku vďaka drahým krémom a zákrokom, ktoré absolvuje. Časom sme sa viac zblížili a chcela som jej porozumieť. Jedine tak by som jej vedela pomôcť. Venovala som jej čas, chodievali sme nakupovať, lebo ju to stále nadchýnalo a potrebovala to. Staré veci vždy v amoku vyhadzovala do koša. Nechcela ich darovať. Vysvetlila mi to tak, že nemôže dovoliť inej byť tak krásnou. Mnohé noci som nevedela zaspať, pretože toto bola obrovská hádanka v mojej hlave. Ako jej pomôcť? Nie je predsa pekný pohľad vidieť nádhernú osobu stále plakať, prehnane piť a brať kvantum tabletiek na podporu rastu vlasov. Sama si je vedomá toho, že raz tá umelo vytvorená bublina dokonalosti praskne. Ale s rehotom dodá, že nie skôr ako sa stane nechutne slávna a bohatá. Cítim sa mizerne. Ona tiež. Všetci okolo sa tvária, že toto je dôležité. Vyčíta si stále vetu, ktorú povedala svojej matke. Bola to odpoveď na otázku, čo by chcela byť, keď vyrastie. "Mami, chcem byť dokonalá." Dnes vie, že toto pravá dokonalosť i šťastie nie je. Avšak je to droga, ktorá nepustí. Nevie sa vzdať svojho denného režimu, i keď ho nenávidí. Jej krása je škaredá lož. Ilúzia. Hlavne smutná realita.

Simona Fedorová

Simona Fedorová

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Často plačem kvôli svojej priemernosti, inokedy ma to robí šťastnou. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu